• 1403/05/13 - 06:52
  • - تعداد بازدید: 37
  • - تعداد بازدیدکننده: 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی خانواده توانا با هدف ارتقای قابلیت و توانمندی های والدین و دانش آموزان به منظور کاهش استرس و شناسایی نقاط قوت و افزایش مهارت ها با حضور کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، به همت امور بانوان و خانواده این دانشگاه، با همکاری معاونت بهداشت و واحد بهداشت روان مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد برگزار شد.

 کارگاه آموزشی خانواده توانا با هدف ارتقای قابلیت و توانمندی های والدین و دانش آموزان به منظور کاهش استرس و  شناسایی نقاط قوت و افزایش مهارت ها با حضور کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، به همت امور بانوان و خانواده این دانشگاه، با همکاری معاونت بهداشت و واحد بهداشت روان مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد برگزار شد.
 در این کارگاه آموزشی ۲۰ نفر از کارکنان زن  دانشگاه در سه هفته متوالی به همراه فرزندان‌ خود حضور داشتند.
تسهیلگران این برنامه سحر احمدی تسهیل گر گروه والدین و خانم مریم عزت پور تسهیل گر گروه کودکان در واحد سلامت روان، در ارتباط با فشار روانی و دیگر عوامل استرس زا در سه جلسه مباحث تئوری را ارائه دادند و در این راستا، تمرینات عملی نیز ارائه گردید.
گفتنی است در این کارگاه آموزشی به خانواده ها کمک شد؛ تا نقاط قوت و مهارت های خود را بشناسند و در شرایط استرس زا، والدین به فرزندان خود عشق ورزیده و از آنان مراقبت نموده تا بتوانند برای فرزندان خود حد و مرز تعیین کرده زیرا چالش های زندگی می تواند آن ها را قوی تر سازد و تاب آوری افراد را بالاتر ببرد.
 همچنین والدین روش آموزش رفتار صحیح را به فرزندان خود آموختند و کودکان نیز نکاتی را در مورد استرس آموخته و یاد گرفتند که از قوانین پیروی کرده و قدردان والدین خود باشند.
 شنبه ششم مرداد ماه ۱۴۰۳
 علی حیدری / وبدا لرستان

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 3086
کلمات کلیدی
منصوره  شرافتی
خبرنگار

منصوره شرافتی